måndag 10 augusti 2009

MC-träff

Hur kan man skriva om en motorcykelträff på en friluftssida??? Det ska jag inte, men,.... I onsdags medlemspaddlade jag med K. K. ut till värsnäs och där var det ...ja inte vet jag hur många men många motorcyklar!!! Vi paddlade genom flera vasspassage och det var en trevlig upplevelse. Inte känner man sig som att man är i Kalmar när man får tränga sin genom vassen. Så kom vi till värsnäs och...där...var en upplevelse. Det kan inte varit 100 men värsnäs var full med motorcyklar. Det var en upplevelse. Särskilt när dom drog igång sitt BRRUMM-BRRUMM och alla samlades omkring den, så tänktke man på sitt plask - plask med paddlarna. Så drog Stefan iväg med dom stora grabbarna ut till vågorna ( som hade lagt sig) men som ville paddla på lite. Jag paddlade med "nybörjarna" allt vad jag orkade ( jag är en "paddelglidare - en Honda GoldWing) och tillsammans i solnedgången gled vi in till bryggan a-la ICA Maxi reklamen. Pontus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar