fredag 28 maj 2010

ÖLAND !

I dag hade jag en ledig fredag! och det var sol och det var varmt och det var en Ölands-utflykt.
Ner till Kastlösa och ut på alvaret, fast innan dess hade vi hunnit med en fika bland orchideer.
Mat på stormkök måste man också ha. Fast bilden blev underexponerad så är vi överförtjusta över denna härliga dag.
Lummig blommig äng.

Orchideer, fältsippa och krutbrännare

Hälsningar från en härlig dag. I helgen ska jag till Göteborg och titta på kajaker.
Hälsningar Pontus.

2 kommentarer:

  1. Mm det var najs på Öland alltså!! Helt klart värt det, även fast jag var liite trött vid hemkomsten... :P

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, jag får se till att ta mig till Öland en del i sommar. Vet du några bra paddelställen? I så fall kan vi ju alltid åka ut en morgon och grilla + paddla lite! :)

    SvaraRadera