onsdag 19 maj 2010

Medlemspaddling

I kväll var jag på medlemspaddlingen. Vädret var lite fram och tillbaka men det blev bra väder till slut. Vi var några som hoppade i sjön och paddlade bort till slottet. Där startade Margaretaloppet, en spring eller gå runda bara för kvinnor. Så det var många män som stod och tittade, förlåt hejjade på! Men när vi kom glidande förbi tog vi upp all uppmärksamheten!

I kväll var det träisen som fick ut och roar sig.
En och annan ny sten hittade jag som nog alltid har legat där och jag har nog inte patent på dom heller. Men ingen sten här.

1 kommentar:

  1. Haha jaså det var ni som tog uppmärksamheten från oss? :P Bästa tiden var på 17 min. Fatta alltså, 1 km på typ 3,5 min... :S SJUUKT!! Själv gick man på en timme dåe.. =D=D I'm the best :P

    SvaraRadera