söndag 3 maj 2009

Sköna Maj välkommen





Så var det valborg och första Maj. Vi eller jag har bara varit hemma, förutom när jag jobbade kom jag på. Valborgs kväll var vi bara hemma och grillade. Första Maj åkte Kajsa till h-borg (Helsingborg där hon har sin mamma.) och jag jobbade mellan kl.06.00-10.00, så jag kunde vara hemma hos vår sjuka dotter. Varmt soligt och gjorde inte så mycket. Lördag bytte vi på kaninerna och städade huset, så kom Kajsa tillbaka. I dag söndag har jag jobbat i kyrkan och nu i kväll hade vi en konsert med Döderhults gospelkör. Svängit och fult med folk, bild kommer nog i morgon. Nu måste jag gå och sova ett par timmar. Pontus.

1 kommentar:

  1. VA! HA DU INTE PADDLAT!!
    Inget äventyr den här gången då, men fina bilder blev det. Det tackar jag för.

    lille bro

    SvaraRadera