tisdag 22 juni 2010

Över stock och sten

Mellan Söndagen och måndagen skulle kalmar kanotklubb paddla ut till Blåjungfrun från Öland och tillbaka på matten och jag fick lust att följa med. Men så blev det så blåsigt att vi paddlade ut i Misterhult istället.


Vi paddlade genom smala sund, och över stock och sten. I allafall dom andra JAG paddlade inte på några stenar! Jag kan hålla tungan rätt i mun!
( nej så enkelt var det inte, man måste ju markera sitt revir)


Vi övernattade på Brändö och jag tyckte att det är ju Kajsas och min ö eftersom vi brukar vara där och då på söndagen var det ju våran bröllopsdag!

Solnedgång.


Lunch på Örö- "bastuklubben"


Trafikstockning a la Stockholm!
Men genom skulle vi.


Full fart mot Klintemåla.
Jag ligger sist som vanligt!

När jag får lite bilder på mig också gör jag nog ett litet bildspel.
Glad midsommar önskar Pontus som tog vara på tillfället. "Carpe Diem"

2 kommentarer:

  1. Lite synd att det blåste så, får hoppas att Blå Jungfru-turen blir av en annan gång.

    Annars ser det rätt härligt ut. Lugnt och stilla där på kvällen och vädret svek er inte i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som att ni hade det trevligt tycker jag. Och du får väl släpa med mor dit någon gång snart. ;)

    Och inte så förvånande att du var sist kanske? :P Det tar ju lite tid att ta en massa kort. Om man inte är så konstnärlig som jag förstås. XD

    SvaraRadera